niedziela, 30 lipca 2017

Co u mnie? Czyli wracam :)

Hej wszystkim :)

Ostatni post pojawił się 14.04 br., dzisiaj już koniec lipca. Zaniedbałam bloga i to bardzo, z własnej winy. Miałam za duże wyobrażenia i w krótkim czasie zaczęłam być rozczarowana. Dałam sobie spokój, czas na ogarnięcie ważniejszych spraw i postanowiłam - WRACAM :D

W kwietniu zdałam sobie sprawę, że matura tuż, tuż i zaczęłam się uczyć, co było kolejnym powodem odstawienia bloga. Następnie zakończenie roku, szukanie pracy, wiele zmartwień, oczekiwanie na wyniki matur, szukanie odpowiedniej uczelni. Kilka razy chciałam wrócić, ale miałam wiecznie jakieś wymówki. Teraz jest już dobrze. Na dzień dzisiejszy jestem absolwentką technikum ekonomicznego, zdałam maturę (myślę, że przyzwoicie), pracuję i od października będę studentką zarządzania. Czułam się spełniona, lecz brakowało mi jednego - rozwijania pasji. Wracam tu i tym razem dam z siebie 100%. 

Przejdźmy do bieżących spraw - na dniach pojawi się recenzja mojego nowego podkładu, a za tydzień letnia pielęgnacja twarzy + nowości. Jeśli macie jakieś pytania to śmiało zadawajcie. Zapraszam was też na mojego instagrama

Do usłyszenia :)