niedziela, 19 marca 2017

Makijaż z połyskiem

Cześć wszystkim!

Zapraszam na pierwszy na blogu makijaż. Jest to lekko przydymione oko z dodatkiem połysku. Użyłam cieni z czekoladowych paletek Makeup Revolution, których recenzję znajdziecie tu, Może nie jest idealny, ale myślę, że Wam się spodoba. Jesteście ciekawi efektu końcowego? Zapraszam dalej :)

Makijaż zaczynam od nałożenia kremu nawilżającego Nivea na twarz. Następnie przeszłam do delikatnego podkreślenia brwi paletką Bell HypoAllergenic w kolorze 03 - zaczynam od jaśniejszego cienia i przechodzę do ciemniejszego, całość utrwalam woskiem dołączonym w zestawie. Kolejnym krokiem jest nałożenie bazy pod cienie, posłużył mi do tego korektor Eveline Art Scenic w kolorze 06 Ivory. Na korektor nałożyłam cień z białej paletki - Champers i zaznaczyłam załamanie kolorami Tob-le-rone i Sweetshop. 
 
Następnie w zewnętrzny kącik do połowy powieki nałożyłam kolor Pop z różowej czekoladki. Całość wychodzi daleki, by optycznie powiększyć oko z powodu mojej opadającej powieki. 
 
Teraz przejdźmy do dodania blasku za pomocą cienia Girl, również z różowej paletki. Nakładam go na środek powieki.
 
Kolejnym połyskującym cieniem jest elegant (różowa paleta).  Nakładam go na pozostałą część powieki. 
 
Makijaż oka kończę kolorami z białej paletki. W zewnętrznym kąciku znalazł się kolor Way. Na dolną powiekę od zewnątrz podkreśliłam cieniem Sweetshop, a na zewnątrz - Adorable. 
 
Następnie namalowałam kreskę eyelinerem Pierre Rene Royal Liner i wytuszowałam rzęsy tuszem Mega Max z Eveline. Makijaż oka prezentuje się tak: 
 
Przejdźmy do makijażu twarzy. Użyłam podkładu Revlon Colorstay 110 Ivory, pudru transparentnego Catrice Prime and Fine. Twarz wykonturowałam trio z Makeup Revolution w kolorze Ultra Fair C01. Rozświetlaczem podkreśliłam również obszar pod brwią. Na usta nałożyłam Lovely Klips w kolorze Sweety. 
A oto efekt końcowy :)


 
Dzisiaj to już wszystko. Co sądzicie o makijażu? Szukam też skutecznej odżywki do rzęs, może ktoś z Was mi poleci? :) Do usłyszenia! 

Pozdrawiam, paacziii! :)