czwartek, 16 lutego 2017

Trio do konturowania: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit


Cześć! 

Przybywam z kolejną recenzją, lecz zanim zaczniemy chciałabym poinformować Was o możliwości skontaktowania się ze mną w zakładce KONTAKT. :) Zapraszam więc do zapoznania się z produktem marki Makeup Revolution. Czy zachwycił mnie podobnie jak podkład z poprzedniej recenzji? Przekonajmy się!




Będąc zachwycona paletą cieni od Revolution postanowiłam zakupić kolejny produkt. Marka ta dostępna jest w Hebe i małej drogerii w moim mieście (chyba Belleza). Posiadam to trio w kolorze Ultra Fair C01 i kupiłam za ok. 20zł właśnie w Hebe i z tego co widziałam był to jedyny dostępny stacjonarnie odcień. Opakowanie nadaje się na wyjazdy, jest małe, zgrabne i wykonane z plastiku. Wewnątrz znajdują się trzy pudrowe produkty: bronzer o ciepłej tonacji, szampański rozświetlacz oraz przepiękny róż mieniący się na złoto. Robiąc pierwsze swatche przekonałam się o bardzo dobrej ich pigmentacji. Na mojej twarzy produkt trzymał się bardzo długo, co może być również zasługą podkładu i pudru pod nim. 

Zdjęcie niestety nie oddaje efektu rozświetlacza :( Produkty bardzo łatwo się nakłada, a co za tym idzie, można zrobić sobie nimi krzywdę. Dobrze się również rozcierają i tworzą piękny efekt na skórze. Rozświetlacz oraz róż tworzą efekt tafli. Pomyślałam wtedy - produkt idealny, ale z drugiej strony nie wierzyłam, że mogę znaleźć perfekcyjne trio do konturowania za pierwszym razem. Niestety jest jeden minus tego kosmetyku. Mi osobiście on nie przeszkadza w dużym stopniu, ale dla niektórych może to wykluczyć ten produkt. Jest to mianowicie efekt jaki powstaje po kilkugodzinnej imprezie. Bronzer wygląda dobrze cały czas, ale rozświetlacz i róż traci tą doskonałą taflę i zamienia się po prostu w drobinki. Nie wiem niestety jak wychodzi to na zdjęciach, bo mądra Kinga nie pomyślała, żeby je zrobić :D Chociaż możliwe, że na fotkach ze studniówki to wyłapie, więc jak tylko je dostanę i coś znajdę to dam znać! Wydaje mi się, że to na tyle jeśli chodzi o ten produkt, jeśli macie jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem. 
Moja ocena za ten produkt to 4/5. Polecam kupić to trio, z tego co sprawdzałam w internecie można je nabyć nawet za 16zł. Myślę, że nie jest to duży wydatek. Warto też spojrzeć na inne produkty od Makeup Revolution. Osobiście w planach mam kupno dwóch nowości, więc jak tylko je kupie i wypróbuje to również pojawi się ich recenzja.

To by było na tyle, zachęcam do komentowania i obserwacji, ale także do zajrzenia na mój instagram :)

Pozdrawiam, paacziii! :)